Exercitiile consistente pot construi muschi, arde calorii si pot combate obezitatea. Aceste sfaturi de fitness ii vor ajuta pe barbati sa obtina mai mult din antrenament, indiferent daca sunt acasa, afara sau la sala.

Obiectivele acestui sport sunt imbunatatirea rezistentei aerobice, flexibilitatea mai mare, obtinerea fortei musculare, obtinerea fortei musculare localizate si obtinerea echilibrului corporal (trebuie sa respecte procentele din ceea ce este considerat sanatos in muschi, oase si grasimi).

Fara scuze

In loc sa foloseasca lipsa de timp ca scuza pentru a evita un antrenament, barbatii ar trebui sa se straduiasca sa faca cel putin 30 de minute de exercitii aproape in fiecare zi a saptamanii. Nu exista rezultate bune fara sacrificiu.

Alegeti dintr-o varietate de activitati

Trebuie sa mentineti rutine variate de exercitii si sa creati noi provocari pentru a va interesa de fitness. Aceasta nu este o moda trecatoare.

Antrenament de forta

Construirea muschilor este vitala pentru combaterea excesului de grasime. Cu cat aveti mai multa masa musculara, cu atat veti consuma mai multe calorii. Dar fiti atenti, totul intr-o ordine.

Foloseste-ti greutatea corporala (idee grozava)

Cei care nu isi permit o sala de gimnastica nu trebuie sa se ingrijoreze; Antrenamentul de forta se poate face cu greutatea corporala, cum ar fi flotari si genuflexiuni. Dar exista multe variante de antrenat cu greutatea corpului nostru.

Disciplina

O rutina care necesita disciplina si perseverenta stricte. Pentru a indeplini aceste cerinte, acestia au avut sprijinul – „esential”, potrivit participantilor, a unor tovarasi profesionisti, care i-au indrumat si i-au ajutat.

Cum pot spune daca o activitate este considerata fitness?

Pentru ca o activitate sa se incadreze in categoria fitness, aceasta trebuie sa fie desfasurata in mod regulat si sa fie pe deplin legata de o dieta buna si de obiceiuri de viata sanatoase. In plus, trebuie sa indepliniti o serie de criterii:

Unele dintre obiectivele acestui tip de antrenament este de a imbunatati rezistenta si forta individului . Pentru a realiza acest lucru, este esential ca rutina sportiva sa se desfasoare de cel putin doua sau trei ori pe saptamana.

Este esential ca persoana care face fitness sa aiba o stare fizica buna si sa prezinte rezistenta musculara localizata . In timpul in care se practica activitatea, sportivul va trebui sa aiba rezistenta necesara pentru a mentine un muschi in tensiune pentru o perioada lunga de timp sau pentru a repeta aceeasi serie de miscari de mai multe ori.

Flexibilitate. Aceste exercitii necesita multa incalzire , astfel incat sportivul trebuie sa aiba flexibilitate pe tot corpul.

Fitness necesita sportivului sa aiba o forma fizica armonioasa si sa mentina nivelurile normale de grasime. La barbati intre 18 si 20 la suta si la femei intre 22 si 24 la suta.

Pentru a intra intr-o forma fizica buna, fitnessul se bazeaza pe utilizarea unor utilaje. Cele mai utilizate sunt eliptice, biciclete de exercitii, simulatorul de scari si benzile de alergat. In plus, acestia folosesc deseori echipamente de culturism pentru a consolida antrenamentul muscular si a creste forta pentru a efectua seria de exercitii.