Fitness

5 moduri de a construi muschi si a pierde grasime

Multi barbati doresc sa construiasca muschi si sa piarda grasime, dar majoritatea nu sunt siguri de unde sa inceapa – parcurgem 5 pasi care vor avea un impact major asupra antrenamentului.

In timp ce s-ar putea sa doriti sa aratati ca Gerard Butler in 300, unii dintre noi pur si simplu nu avem timp, gene sau instrumentele potrivite pentru a atinge astfel de niveluri de perfectiune sculptata. Dreapta?

Gresit de fapt! Daca gandesti asa, faci doar scuze. Si aici vom demonstra cum fiecare om poate obtine un corp mai bun – oferindu-va sfaturi cu privire la tipurile de exercitii pe care ar trebui sa le faceti si tipurile de alimente pe care ar trebui sa le consumati pentru a construi muschi si a pierde grasime.

Schimbati modul in care va antrenati

Daca doriti un corp mai bun, unul dintre cele mai simple lucruri pe care le puteti face este sa faceti mici modificari in modul in care va antrenati. In loc de sesiuni lungi si lente, incercati antrenamente scurte si intense in care lucrati foarte mult. Dupa o sesiune intensa, asigurati-va ca acordati timp corpului dvs. sa se odihneasca, deoarece in aceste perioade de repaus progreseaza corpul si muschii.

De asemenea, ca parte a planului dvs. corporal mai bun, asigurati-va ca nu sunteti intr-o rutina de antrenament – amestecati tipurile de exercitii pe care le faceti in sesiunile dvs. Lucrati diferite grupuri musculare folosind o gama larga de exercitii si echipamente, asigurandu-va ca corpul dumneavoastra lucreaza intotdeauna din greu si continua sa arda grasimi nedorite.

Aceste doua mici modificari ale antrenamentului dvs. vor avea un efect mare asupra antrenamentelor si va vor ajuta sa va oferiti un corp mai bun.

Construiti rapid muschiul

O modalitate de a-ti construi rapid masa musculara este sa folosesti o tehnica de pre-evacuare la ridicarea greutatilor. Aceasta abordare isi propune sa oboseasca un muschi, apoi sa utilizeze din nou acelasi muschi obosit, dar sa il lucreze folosind un alt exercitiu.

Un bun exemplu al tehnicii de pre-evacuare intr-un antrenament poate fi vazut daca ne uitam la exercitarea pieptului. Incepeti prin a face trei seturi de muschi pe gantere, odihnindu-va dupa caz. Apoi, completati trei seturi de prese de banca cu gantere, luand din nou odihni adecvate.

Acesta este un exercitiu excelent, deoarece muschiul de gantere oboseste pieptul si presa cu gantere utilizeaza muschii tricepului, in timp ce lucreaza si pieptul. Aceasta combinatie va va asigura ca puteti construi rapid muschii, o puteti folosi pentru a ridica zone cheie, cum ar fi pieptul, bratele si muschii trapez.

Lucreaza la postura ta

Majoritatea barbatilor au o postura ingrozitoare . De fapt, sunt sanse sa va aplecati sau sa va aplecati chiar acum. Cheia pentru a obtine o postura excelenta este sa lucrati la intarirea si stabilizarea nucleului dvs., asa ca doriti sa faceti exercitii care sa va functioneze cel putin de doua ori pe saptamana.

Participarea la cursuri de yoga sau Pilates ar trebui sa va ajute sa identificati toate domeniile cheie pe care trebuie sa le vizati pentru a va consolida nucleul, cum ar fi rectul abdominal, abdominalele transversale, erectorul spinal si oblicul. Si daca nu va place sa participati la cursuri, ati putea face exercitii acasa, cum ar fi extensii cu picior unic, o rola cu bila de stabilitate asezata si scandura.

Sanatos nu este intotdeauna suficient

S-ar putea sa credeti ca aveti o dieta excelenta, dar uneori sa mancati sanatos nu este suficient pentru a obtine un corp minunat. In schimb, trebuie sa mancati alimente care va sustin corpul si va ajuta sa va construiti muschii si sa pierdeti si grasimi. Schimbul de pranzuri, cum ar fi pastele sau cartofii pentru salate de ton sau de pui, este o modalitate de a va alimenta corpul, asigurandu-va in acelasi timp ca pierdeti grasime si castigati musculare. Mancand lucruri precum oua, ardei picante care contin capsaicina si spanac va vor ajuta sa ramaneti mai plini, stimuland in acelasi timp metabolismul.

Schimbarea modului in care gatiti alimentele va poate ajuta, de asemenea, sa obtineti un corp mai bun. Studiile au descoperit ca alimentele la gratar contin un compus numit metilglioxal, care a fost legat de cresterea in greutate. In loc sa faceti gratarul, incercati sa aburiti sau braconati mancarea sau chiar sa faceti niste tocana sau caserole gustoase.

Obiective si distractie

In ciuda tuturor sfaturilor expertilor, singurul mod in care veti mentine un corp mai bun este daca va stabiliti niste obiective si va distrati atingand tinta respectiva. Aceste doua zone sunt lipiciul pentru planul tau mai bun al corpului – cu toate acestea, majoritatea oamenilor ignora fara sa vrea aceste etape.

Stabilirea obiectivelor nu trebuie sa fie un proces lung; ar putea fi la fel de simplu ca sa-ti faci o fotografie inainte de a-ti incepe planul corpului mai bun. In acest fel, atunci cand lucrezi si mananci corect timp de o luna, doua luni sau trei luni, poti vedea progresele pe care le-ai facut. Alte obiective ar putea fi realizate prin luarea masuratorilor corpului, obiectivul de a ridica o anumita greutate sau utilizarea testului etrierului.

Pe langa stabilirea unor obiective, este esential sa incorporezi distractia in planul tau corporal mai bun. Daca nu te distrezi, nu te vei simti motivat sa te antrenezi si nu vei depune efortul de 100% de care ai nevoie. Gasiti antrenamente, cursuri, DVD-uri si metode de antrenament pe care asteptati sa le faceti si incercati si noi sporturi. Cel mai bun lucru de facut este sa experimentati si sa pastrati lucrurile in stare proaspata.

Share: