Pierderea in greutate de obicei nu este usoara (sau distractiva) pentru nimeni. Dar pentru barbatii care incearca sa slabeasca, acestia se pot confrunta cu provocari si circumstante diferite decat femeile.

1. Miscare

Toata lumea este ocupata, dar exista modalitati de a va antrena in timpul zilei. Incepeti sa urcati si sa coborati scarile sau parcati mai departe de destinatie. De asemenea, puteti incepe sa va antrenati in weekenduri cand aveti mai mult timp liber. Specialistii recomanda 150 de minute de activitate moderata pe saptamana pentru adulti.

2. Stabiliti obiective realiste

Este important sa stabiliti obiective pe care sa le puteti atinge si sa le folositi pentru a ramane motivat. Daca intr-o zi decideti brusc ca veti pierde 50 de kilograme in doua zile, nu se va intampla. Nu veti atinge obiectivul si veti renunta, pentru ca asa se intampla cand va stabiliti obiective fara sens.

3. Stati departe de dietele „magice”

Dietele magice nu functioneaza, deoarece functioneaza ca diete privative , ceea ce inseamna ca va impiedica sa consumati suficiente calorii sau substante nutritive pentru a functiona. Cand va privati de mancare, ajungeti sa vreti sa mancati mai mult. Asadar, este posibil sa slabiti pentru o perioada scurta de timp, dar in cele din urma o veti castiga inapoi, plus chiar si mai mult.

4. Reduceti alimentele procesate

Alimentele procesate contin adesea un exces de sodiu si alte ingrediente de care nu aveti nevoie. Prea mult sodiu va poate rani inima si va poate crea probleme viitoare cu sanatatea. Persoanele cu varsta peste doi ani ar trebui sa consume doar aproximativ 2.300 de miligrame de sodiu pe zi. Poate suna foarte mult, dar odata ce ati inceput sa verificati etichetele faptelor nutritionale, veti realiza cat de repede se adauga acele miligrame.

5. Incepeti sa cumparati fructe si legume

Daca aveti mancare junk stand in jur, mai mult ca sigur o veti manca. Data viitoare cand va indreptati catre magazin, cautati fructe si legume usor de mancat pe care le puteti manca din mers. Chiar si fructele si legumele congelate si conservate sunt o alternativa mai buna la fast-food sau la o pizza congelata.

6. Stergeti burta de bere

Nu este vorba doar de bere. Majoritatea tipurilor de alcool te determina sa castigi kilograme in plus . Fiecare bautura pe care o aveti este plina de calorii goale, iar aceste calorii se aduna si, in cele din urma, se transforma in grasime corporala. Vreti ca acea grasime corporala sa se topeasca? Beti numai cu masura.

7. Extindeti-va abilitatile de gatit

Pizza congelata si mancarea rapida sunt la indemana atunci cand va grabiti, dar invatand sa preparati mese usoare poate amplifica nutrientii de care are nevoie corpul dvs. si, de asemenea, reduce cantitatea de calorii. Studiile au demonstrat ca consumul de mancaruri gatite acasa poate reduce cantitatea de grasimi, zahar si carbohidrati pe care o consumati. De asemenea, va ajuta sa gestionati cat de mult mancati cand iesiti.

8. Cititi etichetele

Incepeti sa cititi eticheta nutritionala pentru a regla dimensiunile portiilor. Acea punga de chipsuri nu ar trebui sa fie consumata intr-o singura sedinta. Partea din spate a pungii va ofera o dimensiune de servire foarte specifica. Incercati sa cititi etichetele pentru a gestiona alimentatia care nu poate fi controlata.

9. Concentrati-va pe exercitiile fizice care va plac

Nu este un secret faptul ca exercitiile fizice pot juca un rol in pierderea in greutate, imbunatatirea rezultatelor sanatatii si reducerea riscurilor de afectiuni cronice, cum ar fi diabetul si bolile de inima. Similar cu alegerile alimentare, este important sa experimentati si sa gasiti exercitiul care va place! Fie ca este vorba de antrenament de rezistenta si de ridicare a greutatilor, antrenament pe intervale sau exercitii aerobice, cum ar fi alergarea, ciclismul, dansul si alte activitati cardio, orice activitate fizica care va pune in miscare merita timpul. Nu va faceti griji cu privire la gasirea exercitiului perfect sau a planului de antrenament si nu cadeati in mitul ca activitatea fizica „corecta” va topi grasimea din burta. Trebuie doar sa va miscati si veti incepe sa vedeti beneficiile exercitiului.

10. Consumati mai multe proteine

Aproximativ 25-30% din caloriile din fiecare gram de proteine ​​sunt arse in digestie, comparativ cu doar 6-8% din caloriile din carbohidrati. Faceti calculele: economisiti 41 de calorii de fiecare data cand inlocuiti 50g de proteine ​​cu o cantitate egala de carbohidrati.